Op deze pagina vindt je antwoorden op de meest gestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen zitten, neem dan contact met ons. We zullen zo snel mogelijk antwoord geven op je vraag!

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling bij HB-Webshop?

Voor bestellingen op onze webshop gelden de volgende verzendkosten:

Brievenbuspakje  € 4,10
0 – 2 kg | max. 38 × 26,5 × 3,2 cm

Pakket  € 6,75
0 – 10 kg | max. 100 × 50 × 50 cm

Mocht je pakket boven de 10 kg uitkomen, dan nemen we even contact met je op.

Bestelling boven de 50 euro? Geen verzendkosten!

Welke betaalmethodes heeft HB-Webshop?

De betalingen op onze website zijn ondergebracht bij Mollie. Dit bedrijf heeft een breed scala aan betrouwbare betalingsmethoden. Daarnaast is Mollie een gerenommeerde partner in het doen van online betalingen via webshops. 

In HB-Webshop kun je betalen met: 

  • iDeal
  • PayPal
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Indien het pakket via PostNL bezorgd wordt (en niet rechtstreeks via de uitgever) dan ontvangt u een track and trace code waarmee u uw pakje kunt volgen. 

Hoe kan ik mijn eigen product/dienst aanmelden voor de webshop?

Stuur ons simpelweg een bericht met een voorstel voor je product/dienst. Dan neem ik zo snel mogelijk contact met je op.

Wat is het HB-Platform?

Met het HB-Platform willen we een verzamelplaats creëren waar we kennis en informatie over hoofbegaafdheid delen. Alles onder een dak! Mocht je suggesties hebben, stuur ons vooral een bericht!

Hoe geef ik een suggestie voor het HB-Platform door?

Stuur ons simpelweg een bericht met je suggestie en waarom hij past binnen het HB-Platform. 

Versturen jullie internationaal?

In de opstartfase nog niet. Mocht je vanuit het buitenland toch belangstelling hebben voor onze producten, neem dan even rechtstreeks contact met me op voor de mogelijkheden. Dan is er vast een mouw aan te passen!

Kan ik veilig betalen als ik bij jullie een product bestel?

Ja, de betalingen aan HB-Webshop worden verzorgd door Mollie. Zij verzorgen ook de betalingen van verschillende grote webshops. Zij waarborgen dat je transactie beveiligd wordt uitgevoerd. Mocht je nog vragen hebben over de beveiliging van Mollie, kijk dan op www.mollie.com.

Waarom staat er Mollie op mijn afschrift?

Alle internetbetalingen zijn ondergebracht bij Mollie. Zo zijn we er zeker van dat we meerdere betalingsopties en veiligheid kunnen bieden. Jouw betaling zal worden verricht aan Mollie, die de betalingen verzamelt voor ons en deze vervolgens aan ons overmaakt. Dat is de reden dat jij op jouw bankafschrift Mollie ziet staan.

Mijn vraag staat er niet tussen...

Stuur ons een bericht en we proberen je vraag zo snel en goed mogelijk te beantwoorden.